Somethings wrong

Blev inte speciellt mycket gjort igår heller, diskade, lagade mat, cyklade lite, kollade på film [The Collector] & bråkade med min jävla byrå. Fy fan! Skiten håller ju på att falla isär mer eller mindre, ikeaskit! Tur att den bara
kostade 1500:-. Hade god lust att kasta ut den genom fönstret, men än sålänge så står den kvar.

Är riktigt nojjig över en sak nu, vill inte nämna några detaljer här i bloggen men allt står inte rätt till med mig. :(
Nått fel är det, så jag ska väll få arslet ur vagnen och ringa sjukvårdsrådgivningen eller nått idag. Känner att jag
verkligen vill kolla upp det. Usch, hoppas det inte är som jag tror iallafall.

Idag skulle jag vilja dricka öl, massa öl. Hyllan, Tina & dom ska tydligen göra det, synd att en annan är luspank.
Sånt är livet. Så jag ska väll gå och cykla lite för här vid datorn händer det ju inget kul. Adios.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback