Sömnproblem, as usual

Åwh, har sovit hur illa som helst inatt - Vaknat stup i kvarten och kollat på mobilen, ni kan väll aldrig gissa varför?
Hatar att jag tänker så förbannat mycket, blir så less på mig själv.. Men det går väll över så småningom.

Så nu sitter jag vaken här en måndagsmorgon, funderar på att spela lite mer tetris. Det kanske gör mig trött,
vem vet.. Idag ska jag bara vara hemma och städa, söka jobb & lite annat nödvändigt. Imorgon däremot ska jag och Anna fixa allt med skolan, soc osv. Inte de minsta lockande men de är skönt att ha det gjort. Sen ville Cat ner på stan också, så man får väll göra henne sällskap en liten stund. Resten av veckan är dock obokad så ni är alla välkomna hit på en fika *flinar* Ni förstår vi har ca 20 ägg som har utgångsdatum idag så jag lär baka som
en tok. Kladdkaka, sockerkaka? Hm, får se om jag hittar nått smaskigt recept.

Nehe nu ska jag ta min reductil [Har faktiskt några stycken kvar] och spela lite tetris. Jihaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback