Tramp tramp

Cyklade 3 km igår, vilket inte är speciellt långt men det är ju bättre än inget. Och så blev det 2 km imorse, ska
snart trampa på en bra bit till. Jag är ju uttråkad för bövelen! Nått måste jag ju roa mig med *flinar* Kikade nyss
på en svensk skräckfilm och ja... Svenskar kan fan inte göra bra skräckfilmer, ge upp. Visserligen har jag svårt
att hitta någon skräckis jag tycker är bra numera, för jag är inte lättskrämd för fem öre. Nån som har nått tips?

När jag skulle tvätta rent tatueringen så tog jag givetvis den tvålen med parfym i & det var inte speciellt skönt
kan jag lova! Haha! Det är lätt att vara efterklok. Nåja nu är den insmord med helosan så den mår bra igen ;]

Hepp hepp, joina Cat i köket nu då!
Kommentarer
Postat av: Johanna

Du är duktig du stumpan med ditt tramp tramp! ;D

2010-02-15 @ 16:43:48
URL: http://sooulweeper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback