Wünderbart!

Åhåå vilken underbar helg jag har haft; Jag, Cat & Mimsan "förfestade" lite här & sen hos Mimsan innan vi drog
iväg till Dannes bar i fredags. Jösses vilken kväll - Jag hade tokskoj & träffade massa trevliga människor där. Sen följde jag med på efterfest med någon karl. Tror jag kom hem runt halv 5, 5?! Bättre sent än aldrig. Hoppas på flera sådana kvällar.

På lördagen var jag bakis och skakis, med andra ord så mådde jag precis som jag förtjänade. Blev upphämtad
av mamsen på eftermiddagen, hon har ju flyttat så jag skulle följa med henne hem & se hur hon bor. Det var
faktiskt skitmysigt där. Dom som äger "gården" hade två hästar och jag måste erkänna att jag blev bra sugen
på att rida. Har inte setat på en häst sen jag var liten. Får ta och styra upp det någon dag snart. Vi käkade tacos, chips och morotskaka. Med andra ord så har jag syndat ordentligt - Men jag fick låna en träningscykel av
mamma så det blir till att bränna kalorier idag! Plus att vi faktiskt tog en promenad på förmiddagen. Huaa men innan det så ska jag ta och städa & fixa lite här hemma. Inte ofta jag har lust med det, men idag känner jag mig faktiskt glad. Så man får väll passa på att göra lite nytta. Hoppas ni alla får en bra alla stjärtars dag! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback