< / 3

Vet inte vad jag ska säga, vet inte vad jag ska skriva, vet inte vad jag ska göra, jag vet ingenting alls! Jag kan inte bara be dig dra åt helvete, glömma och gå vidare. Det fungerar inte så, sånt tar tid. Fattar du inte att jag vill ha dig
i mitt liv? Även fast jag vet innerst inne att det antagligen vore bäst att släppa taget, men jag vill INTE. Det finns bara en som du. Kan inte du försöka förstå lite hur det är för mig? Jag tänker inte låta dig gå din väg, inte nu, inte imorgon.. Man kommer inte över någon på så kort tid & även om det aldrig blir vi så vill jag ändå att du ska
finnas kvar. Det här tär på krafterna..

Nåja, nu ska jag fortsätta dricka öl och.... ja jag vet inte... Fagov.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback