Den andra Januari tvåtusentio

Begav mig till soffan för att spela ps2, men konstigt nog så är det Cat som sitter och spelar nu? Haha! Jag är redigt uttråkad, sov typ hela dagen - Med andra ord så har jag vänt helt på dygnet. Lyckat Sandra, verkligen. Sisådär lagom tills skolan snart börjar, på torsdag börjar allvaret. Det känns inte bra. Jag vill ha mer lov! När man väl är i skolan så är det faktiskt inte så farligt, men att ta sig dit.. Ja, ni hajjar nog.

Cat och jag ska snart ta oss ut i kylan, vi ska minsann ära Ica med ett besök idag. Sen ska vi kika på New Moon,
C har laddat ner den. Wohoo! Det var på tiden. Så film och myspys står på schemat idag, jag gillar't.
Kommentarer
Postat av: Therese

Tack så mkt! :) Vad har man inte vänner till.. :P

2010-01-03 @ 04:15:44
URL: http://mittnudirekt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback