Den tjugonde Januari tvåtusentio

Kom precis innan för dörren, var iväg en sväng och mötte upp Anna - Lämnade mina betyg från 9:an till henne,
hon skulle endå faxa in sina idag så då tog hon mina samtidigt. Det kommer nog bli bra det där. Känner att det börjar bli dags för en helkväll med Anna snart, girls night out. *flin* Eventuellt till helgen, om inte Baby kommer
till stan. Hoppas givetvis på att han kan komma, allt beror på om han hinner få pengar eller inte.

Medans jag var borta i helgen så gick röret under diskbänken sönder, det var tydligen vatten överallt haha! Härligt värre. Hur som helst så blev det fixat igår så idag är det dags att ta hand om disken. Ska t.o.m försöka städa upp här, ser att jag behöver ta en redig sväng med snabbeldraken. Men först ska jag få lite mat i magen..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback