Den åttonde Januari tvåtusentio

Igår var det första skoldagen för i år, hade en sjuhelvetes mensvärk så det blev inte mycket gjort för min del.
Härdade ut till 12 sen så gav jag upp, gick ner på stan och köpte det jag skulle ha sen åkte jag hem och tog det
lugnt. Köpte 3 linnen, plattång, ny cam, smink och så hämtade jag ut nya tabletter. Gick ju åt några kronor, men
de var det värt. Det är asbra kvalite på camen, nästan som att se sig i spegeln. Spooky. Eftersom jag faktiskt mådde bättre framåt kvällen så tvättade jag upp det mesta, finns lite sängkläder kvar men det ska vi fixa ikväll. Fanns ju gott om tider och jag ska endå bara vara hemma denna fredag och ta det lugnt. En nykter helg låter alldeles utmärkt för mig. Och ja, som ni kanske förstår så är jag hemma från skolan idag.. Samma anledning som igår, funderar starkt på att börja äta minipiller igen. Eftersom jag slipper mensen helt och hållet pga dom.
Synd att det är så dyrt att köpa dom nu för tiden bara.

Wäääh, nu ska jag göra mig en kopp kaffe och vänta på att min brunögda snygging vaknar till liv *flinar*
Vi synes och höres. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback