Eat my shorts

Trot eller ej men fredagen spenderades hemma i soffan, jag har härmed alltså haft två helt nyktra helger.
Det är mycket för att vara mig, sådeså. Hämtade ut mina paket igår, handdukar, kuddfodral, påslakanset osv..
Allt är i leopard - Hur tjusigt som helst *flinar* Sen åt vi vårrullar och kikade på tv, Blade 2 fick duga för kvällen.
Ganska skönt att ta det lugnt, men måste väll erkänna att jag är sjukt sugen på öl. Håller mig tills Skåne.

Har knappt sovit en blund inatt, det blir så när jag har så mycket tankar i skallen. Usch, jag mår fan inge bra alls.
Självklart ska jag ha en sömnlös natt när jag har tvättstuga på morgonen, är det inte ljuvligt? Känner mig med andra ord som en zombie idag. Tänker dock bara tvätta en maskin (det viktigaste) & sen hänga upp det här. Har jag tur så kan jag sova nån timme till. För jag ska ju som sagt till Gävle idag, åh va roligt att åka buss. Eller inte.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback