FAN

Det är inte rättvist att du gör såhär mot mig! Hur kan du skriva att du ska en överdos, ta livet av dig när du vet att jag är så långt bort och inte kan göra ett skit?! Du säger åt mig att försöka se det från din synvinkel, att förstå att du har mått dåligt i 14 år och att du inte orkar längre - Men det fungerar inte så! Ska jag nu behöva gå och undra om du lever eller inte? Det här är mer än vad jag klarar av... Det måste ju finnas nått du kan göra, söka hjälp eller vad som helst.. Jag kan inte sluta gråta, vet inte vart jag ska ta vägen. VAFAN SKA JAG GÖRA?!

Kommentarer
Postat av: Amelie

Förstår att det är jobbigt och du är ledsen, gör ont när någon man tycker om säger såna saker. MEN tänk på att en person som tar livet av sig, talar inte om det för någon i förväg. Utan personen gör det bara. Det är därför de flesta självmord kommer som en chock, för alla har levt i ovisshet om att de skulle ske. Pussar

2010-01-29 @ 11:22:32
URL: http://mommymakinmonsters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback