Happyface!

Fredagen var riktigt jävla underbar, jag och Cat åt god mat & lite annat smått och gott. Sen låg jag framför tv:n i stort sett hela kvällen, och mobilen var som fastklistrad vid örat. *flin* Pratade med han i flera timmar, han gör
mig faktiskt glad. Minns inte när jag pratade i telefon med någon såhär mycket sist? Det känns förbannat bra
iallafall. Vi hittar alltid något att prata om, är det inte bingolotto så är det turkarnas håriga stjärtar - Haha skämt å sido. Hur som helst så vill jag aldrig riktigt lägga på. Även om jag är dödstrött och knappt kan hålla ögonen
öppna så är det så skönt att bara höra att han finns i andra sidan telefonen... Störtlöjligt va?

Måste åka till Anna antingen idag eller imorgon, vi får se hur jag gör. Men det blir lugnt idag också, hur skönt som helst. Man kanske skulle ta sig ork och åka och hyra någon film idag? Lite irriterande att man kan hyra film på alla Ica här i stan, förutom Ica Stenby - Det som ligger vid oss.
Nu måste jag få något i magen innan den skriker ihjäl.

Have a nice day it might be your last...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback