Hej hopp gummisnopp

Nu har jag minsann pinat mig igenom ytterligare en dag i skolan, lite komiskt att x antal personer kom fram till
mig och frågade hur jag mådde. Haha, som om dom har brytt sig innan? Nä. Både lärare och elever. En sak är
ju säker - Jag kommer inte sakna er de minsta.

Baby hinner inte få pengar innan helgen, med andra ord så kan han inte komma hit. Och eftersom jag ska bort
nästa helg till Skåne, så skulle det innebära att vi inte kan ses förens typ 5 Februari? Inte okej. Så jag tar mina
sista pengar och åker dit på lördag. Hittade en buss för 140 kr, skitbilligt. Sen att resan tar nästan 5 timmar, det
är en annan historia. Sen får jag faktiskt pengar från csn på måndag, så jag ska nog klara mig.

Nu ska jag röka en cigg med Cat & sen är det dags att gå till Ica och skicka, samt hämta ett paket. Har beställt lite nytt från H&M - ALLT i leopard <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback