Lite fattigare, lite snyggare..

Då var jag tillbaka i Eskilstuna igen då, lite fattigare, lite snyggare.. Har faktiskt nästan gått ner 3 kg på lite mer
än en vecka. Inte så illa. *flin* Blev tyvärr ingen fika med Johanna idag, men hon kommer till stan snart så vi tar
det då istället. Och nu jävlar får det vara bra med tågåkandet för ett tag.

Idag har jag konstaterat att jag skulle klä förbannat bra i kuk. - Cat förstår hur jag menar ;]

Nu är det inte långt kvar tills det bär av till Skåne med grabbarna, 4 dagar. Ska bli tokskoj att åka på en roadtrip igen, och det bästa utav allt är att det inte kostar mig något. Om man bortser från alkoholen & mat då. Då har jag alltså inte druckit på 3 veckor så ni kan ju tänka er vilken karatefylla jag kommer få. Haha! Speciellt när man är i sällskap av galna skåningar. Men jag lovar er en detaljerad uppdatering om det.

Sitter här i linne och mina tokheta badshorts [I hopp om att sommaren kommer snart] & är allmänt het, men nu måste jag dock klä på mig lite mer kläder - Ska ut i kylan igen, Ica here we come.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback