Periodare

Tror jag är en såndär periodare när det gäller bloggandet, flera dagar sen jag skrev något. Men känns inte som
att jag har haft nått vettigt att säga? Å andra sidan så har jag väll aldrig det.

Har inte hänt speciellt mycket sen jag skrev sist, har slöat, sovit alldeles för mycket och varit allmänt lat. Men nu
blir det skärpning på det! Ja menar, jag var på vårdcentralen igår - Hade gått ner 8 hg sen sist. Haha pinsamt!
Men jag får skylla mig själv, har svullat för fullt under jul och inte gått någon promenad alls. Fast nu är det nytt år och nya tag? Försöker intala mig det iallafall. Synd att det ska vara så förbaskat kallt ute, borde verkligen skaffa
mig en vinterjacka. Heipa heipa, nu får det vara slut på ursäkter de är bara att gå ut röra på döfläsket.

Borde sova nu med tanke på att skolan börjar imorgon, jag ska med andra ord gå upp runt sex. Men pengarna rullade precis in och jag passade på att betala lite saker och ladda på mobilen. Uh känns inte kul alls att behöva gå till skolan, inte för att det är så hemskt just där utom för att jag inte ens börjat på projektarbetet ännu.
Ångest.
Jag behöver fan hjälp, men vem ska jag fråga liksom? Ska försöka kladda ihop något denna vecka iallafall. Och sen ska vi ha muntlig redovisning inför våran klass och 2B. Seriöst?! Jag får panik av bara tanken. Jag vill inte..

En sista cigg nu sen ska jag och Mr.Blund dejta. Puss & Kjam

Kommentarer
Postat av: Sara

Ett litet tips på vägen, ut och gå i kylan även fast det är kallt. Det förbränner bättre eftersom kroppen har fullt upp med att hålla sig varm ; )

2010-01-07 @ 20:00:38
URL: http://kaknisse.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback