Så jävla less

Kan inte beskriva med ord hur jävla less jag är på Eskilstuna Folkhögskola, vilket skämt! Jag verkligen avskyr
att gå dit, får ångest och mår piss så fort jag bara tänker på det. Döda mig någon?!

När man sovit brevid någon i två dagar så är det ingen större hit att sova själv sen, sängen känns förbannat stor.
Hur som helst så försov jag mig imorse & nu sitter jag här inlindad i en filt och funderar på om jag ska krypa ner igen. Vill bara gräva ner mig känns det som, åtminstonde tills sommaren kommer. Fagov'N'Out
Kommentarer
Postat av: Anonym

Lyssna på en som varit i samma sits, du måste gå dit åtminstonde tills du har något annat att luta dig tillbaka på.. Det är bara kämpa, jag gillar itne alls att du missat så mycket och oroar mig för att dom kommer dra in dina pengar? :/ kramar

2010-01-18 @ 17:04:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback