Suck & stön, smek mitt kön!

Pratade med J-O igår, och han skulle tydligen supa - Han hade varit nykter & drogfri sen nyårsafton, vilket var duktigt.. Hur som helst så sa han åt mig att inte svara om han ringde senare för att han oftast blir otrevlig på
fyllan. Men tröga jag blev orolig när han inte svarade på sms, fick för mig att det hade hänt nått.
[Ni skulle förstå mig om ni visste allt han sagt] Så allt jag bad om var ett "livstecken", endast ett sms så jag
kunde sova lugnt. Men nej, efter ett tag så ringer han upp. Förstod & hörde inte hälften av vad han sa, men av det lilla jag hörde så kan jag inte påstå att han var trevlig för fem öre. Får väll skylla mig själv som svarade...

Hade lagt mig med huvudvärk vid 21.30, så går det när man bölar hela kvällen.. Vet inte vad det är med mig, men jag mår allt annat än bra iallafall. Men ni ska inte tro att jag kunde somna för det, huvudvärken blev värre, sen blev jag väckt av mobilen som ringde. Och det var väll runt tolv. Sen har jag legat, vänt & vridit på mig och visst jag har väll slumrat till för en kort stund men inte mer än så. Och nyss ringde han igen, men då svarade jag inte. Fick ju typ en utskällning sist om varför jag inte lyssnat på honom så. Fan tankarna bara snurrar i huvudet!

Så nu sitter jag här med min kaffekopp och väntar på att klockan ska bli sex så jag kan börja tvätta. Cat vill att jag ska joina henne ner på stan sen, vi får se hur det blir med det. Nu; Mera kaffe!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback