Back to black? Or not?

Ytterligare en nykter helg har passerat, skönt faktiskt skönt. Har ju Catten hemma så det går ingen nöd på mig. *flin* Vi tog oss en powernap förut, och jag vaknade till nån gång runt 19 tror jag. Tog en dusch och fixade mig
lite. Sen kikade vi lite halvt på Alien 2, har ju sett den x antal gånger förut men jag gillar sånt där "rymdjippo".
Åååh och jag syndade igen, popcorn, chips och saft. Att jag aldrig lär mig, måste sluta äta så mycket onyttigt
och börja röra på mig mer. Motivation tack?

Kände för att ta nya kort, och visst har vi gjort det. När jag tittade på korten så insåg jag att jag kanske inte
alls ska färga håret svart igen? Åtminstonde inte ännu. Vad tycker ni?

Nu är klockan 02.30 och jag är tokhungrig, Catten ska få laga mat till mig för omväxlingsskull. Spagetti och köttbullar, ah och ketchup såklart. Mhm, puss på Catten! <3

Kommentarer
Postat av: niklas

sååååååååååååå snygg

2010-07-25 @ 19:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback