Bajsblöjor är inte my cup of tea

Är helt jävla slut nu, gick upp runt 13, datanördade ett tag, lagade mat till mig & Catten och sen städade jag upp
lite innan brorsan skulle komma och tatuera sig. Jag åkte givetvis på att vara barnvakt åt hans minsting - Adrian.
Fy fasn vilken vilde! Han for fasiken runt överallt, inte still en minut. Och han sket såklart ner sig, men som tur
var så hade jag Palle och Hyllan på besök just då. Så Palle bytte minsann blöjan, ibland är det bra att ha dom.
Karlar alltså *flinar* Så nu, ett par timmar senare är jag helt förstörd. Skulle kunna gå och lägga mig nu, men
ska hänga lite mer på porrigt först. Är nästintill beroende av sidan. Haha!

Hoppas innerligt att jag hinner få pengar från soc innan Kuggnäs, om ja ens får pengar. Fan, måste dit & i
värsta fall så får jag gå till mamsen och gråta lite. Det kommer ju gå på några kronor, alkohol, mat,
bensinpengar, biljetten osv. Så värt.

Now; Cookies and milk!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback