En smörsångare!

Okey, snubben har tokfin röst och han lyckades charma mig rejält till en början.
Sen vet ja inte riktigt vad som hände;

(Snodde Cat's text om händelsen, orkar fan inte skriva själv nu.)

Sen frågade hon bara på random hur många han brukar sjunga för, var på han börjar beräta om sitt ex
"Jag såg henne i ögonen och sjöng ut mina känslor, hon började gråta och skaka......   Kan du förstå det?" Vi
dog av skratt båda två grinade seriöst! HAHAHAHAHA Sen sa han nåt om "kan du förstå hur hon kunde vara
otrogen mot mig... efter allt jag gjort?" Vi typ wtf? hur ska hon veta vad du gjort? hahaha han ba "Jag tog ledigt
från jobbet för att hålla henne i handen på akuten." Vi skrattade ännu mer. Sen frågade han helt på random om
han fick kyssa Sandra, hon sa "lätt" Varpå (jag snor sandras citat) han hånglade upp sitt finger. i säkert två
minuter kysste dåren sitt finger HAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA ALLTSÅ SÅ JÄVLA KUL.

Vafan är det för fel liksom? Kunde han inte hållt sig till att enbart sjunga, inget onödigt snack & inga konstiga kysslekar. Nåväl, han kan kanske vara rätt underhållande fler gånger. Nu säger jag god natt för idag.

Puss hej.
Kommentarer
Postat av: nekrofil

hahaha det sjukaste jag hört på länge, cherry fick han till det då =P eller nekade du han. hahahaha

2010-07-26 @ 04:39:07
Postat av: Sandra

Hahahaha nej han fick inte till det. Han är en bra bit bort, tack gode gud. Annars kanske han hade hånglat upp MITT finger?! HAhahahah

2010-07-26 @ 04:40:51
URL: http://horrorhottie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback