Grymt sa grisen

Har precis klivit upp från min powernap på ca 1 timme, drömde att jag snubbla i en grop så jag vakna av att jag ryckte till och lät som en gris. Fan så porrigt. Idag fick jag besked; Jag får pengar från soc & dom ramlar in på kontot imorgon. Sweet. Fuskade även till mig pengar för hyran som faktiskt är gratis denna månad, fy mig. Haha! Annars hade jag aldrig haft råd med Kuggnäs, men nu jävlar. Ska strax borsta till håret, byta kläder och så för mamma hämtar upp mig strax efter 16. Ska joina henne när hon ska handla mat och så tänkte jag passa på att gå in på rusta. Vi behöver lite saker där till i helgen, ska nog fanimej t.o.m inhandla ett par gummistövlar! Skitfult I know, men det ska typ regna hela tiden så det känns behövligt. Mamma får minsann betala det idag så får hon tillbaka pengarna imorgon. Djaa, det låter som en bra idé. Nu ska jag poppa The Accidents, fasn så bra dom är.

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback