Guess whos back

Har inte haft internet på ca två veckor, Tele2 är riktiga jävla kukhuvuden! Nu fungerar det igen, men hemtele
är fortfarande död. Skapligt irriterande. Skulle liksom vilja ladda på mobilen, och det gör jag via min hemtele.
Nåväl, får väll försöka överleva. *flin*



  • För första året på länge så hade jag det tokbra på Power meet, åkte med underbara människor både fredag & lördag. Och jag hann även med att träffa Globen, Clabbe och Spinken. Inte illa. Fina pojkar de.
  • Tisdagen efter så åkte jag och Cat med mamma ut till husvagnen, det blev en hel del badande, badminton och grillande. Det är för himla mysigt att sova i husvagn. Nackdelen där är väll att det inte finns någon riktigt toa eller dusch, just the bajjamajja. Inte en utav mina favoriter. Vi blev kvar ända tills fredagen. Och kors i taket, sen hade jag en nykter helg. Var bara hemma och tog det lugnt med catten. Söndags kvällen/natten spenderades med att spela Eskilstuna spelet. Rätt kul faktiskt.
  • I tisdags så var vi ett gäng som drog till Vilsta för bad, grill, kubb och öldrickande. Det visade sig bli en helt galen, men rolig kväll. Mycket naket & sånt gillar vi. Jag hoppade naken från hopptornet där, för ynka 100 kronor. Haha, lätt värt det. De var ju bara en kul grej. Ska också påpeka att det var folk där, men som tur var så var det rätt mörkt ute. "We're Swedish and fat" Hahahaha, eller hur catten?
  • Igår, onsdag så åkte vi till sågarsvedet och tältade med Tina och Matte, vi invigde med andra ord mitt tält för i år. Men det ska absolut göras om inom kort, det var mysigt även fast jag enbart sov på ett liggunderlag och råkade hamna just i en grop.
  • Nästa vecka är det Kuggnäs, och jag har bestämt mig för att åka dit igen trotts allt jag sagt. Så innan dess ska det inhandlas alkohol i stora mängder och diverse andra saker. Det kommer bli alla tiders fyllekalas.

Puss for now.
Kommentarer
Postat av: nekrofil

ja det var trevligt att ses under power meet. :)

2010-07-26 @ 04:41:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback