Jo man tackar ödmjukast

Det är inte illa att gå från att känna sig som en förälskad 13-åring till att känna sig som en bitterfitta inom loppet
av typ en timme. Tack för det hörrududu. Känner mig riktigt irriterad nu, och inte de minsta pratglad. Så det kan
gå. Men att någon börjar tala om för mig hur jag ska göra & hur jag ska leva mitt liv - Det är inte okej. Speciellt
inte när det är någon som inte känner mig för fem öre. Hmf.

Well, påtal om lite roligare saker så har jag och mästercatten precis sjungit singstar. Det var rogivande, eller ja egentligen inte. Det var kul, men man låter verkligen som en hes åsna när man sjunger. Hahaha! Det ultimata
är nog när vi försöker oss på Motorhead's Ace of Spades. Ja, ni kan ju tänka er. Nehe, en cigg på det här. Oops,
hoppas jag inte får lungcancer. *muttrar*

Fuck off and die, du är för brun för mig och din brorsa går för en hundring.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback