Katshing

Fredagen började med att jag blev väckt av snubben som ringde från Graflunds, angående en lägenhet jag gjort
en intresse anmälan på. Han ringde för att berätta att den redan var uthyrd. Hm? Hur som helst så berättade
han lite om två andra lägenheter som fanns, men pga min inkomst så lär jag behöva ha en borgenär. Vilket
såklart får bli mamma, vem annars liksom? Ska hitta en tvåa, med balkong - Nöjer mig inte med något annat.
Men har ju ett tag på mig att hitta något så det ska nog inte vara några problem.

Följde med min bror och hans ungar ut till mamma idag, passade på att tvätta upp lite kläder. För jag har visst slarvat bort min tvättstugenyckel igen. Jag har sån bra ordning, eller inte. Det var rätt mysigt, hann med att
grilla, bli irriterad på mamma, fika och bli glad igen. För världens bästaste bror tyckte synd om mig eftersom jag
inte har någon som helst mat hemma så han gav mig 500 kr. Åwh verkligen toksnällt av dig, tack v.

Resten av kvällen har spenderats med den pms:iga Catten, vi har spelat Eskilstuna spelet och kors i taket; Jag
vann faktiskt denna gång. Riktigt oväntat. Men vi har haft rätt kul endå, trotts hennes pms. Haha! Nu ska jag
tydligen regga mig på porrigt, det var Cattens idé. Ännu fler sjuka, udda och roliga mail att vänta. Spännande.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback