Kisslisa

Idag har jag minsann varit på vårdcentralen och lämnat ett urinprov; För framåt kvällen igår kände jag mig förbannat kissnödig, fick springa på toa minst var 5:e minut & jag hade blod i kisset. Great. Första gången
någonsin som jag får urinvägsinfektion, men nu har jag fått penicillin utskrivet så det bör gå över. Tänker dock
fuska imorgon, för jag vägrar vara nykter på power meet. Hur kul skulle det vara liksom? Ne, just det. *flin*
Mamma var så snäll att hon köpte en platta pistonhead till mig, och det ska väll räcka för en dag i Västerås?
Sen blev det fika hos syrran i Ekeby, hemmagjord kladdkaka & saft. Mumsigt värre. Åkte ut till mamma lite
senare och grillade korv, inte helt fel det heller.

Nu är jag på hemmaplan igen och ska snart plocka iordning massa tvätt - Syrran hämtar mig imorgon bitti så
jag kan tvätta där innan vi drar till Power Meet. Måste ju ha nåt rent. För övrigt så har jag ett dilemma;
Catte ska flytta, och jag vet inte riktigt hur jag ska göra. Ska jag bo kvar här ensam? Och gå från en hyra på 1752,50 kr till 3505 kr? Eller försöka hitta något billigare? Vill egentligen inte bo kvar här jag heller, men det är fasiken tokjobbigt att flytta. Och jag vill verkligen inte gå från en 3 rok till en 1 rok. Vill faktiskt ha en 2 rok isåfall.
Ett annat alternativ vore ju att hitta en inneboende, men det måste ju samtidigt vara någon som man litar på så att man inte står där och får betala hela hyran själv. Jobbigt läge. Vafan ska jag göra?

Nu ska jag pimpla citronvatten och ta mig en cigg. Heipa!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback