Opsy Daisy

Opsy Daisy - Har inte skrivit något på sjukt länge, men jag har faktiskt knappt varit hemma sen jag kom tillbaka
från Öland. Förra helgen var det utgång med Mimmi som gällde på fredagen & på lördagen drog jag till Arboga
för cruising och så spelade Buffelbinx på Burning Wheels @ Arboga. Åkte dit med, Tina, Hyllan, Emelie, Roger
och Krille. Det visade sig bli en toppenkväll/natt som jag sent kommer glömma. *flinar* Har funnit nya, helt underbara vänner. Och sådana kan man ju inte få för många av, eller hur? Jag och Tina åkte hem med dom
istället & så blev det nakenbad i Mälarbaden. Det var inte dumt alls. Okej, alla badade inte nakna men jag var en
av dom som gjorde det. Raaur!

Varenda år säger jag att jag inte ska åka på Power Meet, för det har en viss förmåga av att bara sluta illa. Men självklart så kunde jag inte säga nej i år heller. Jag åker dit på fredag med Majlis, Tina, Daniel, Matte och Majlis bror. Och i detta år glider vi dit i en Impala. En som faktiskt fungerar också, haha! Åkte dit när jag var 15, med ett utav mina ex i en Impala och den gick i stort sett sönder så fort vi hade nått Västerås. Lyckat, eller inte. I år är det skillnad, med enbart trevligt sällskap så tror jag att det kommer bli en tokbra dag/kväll/natt.

Ska försöka diska och städa upp lite här hemma innan det är dags för ett kvällsdopp. Puss & Kräm!

[Lite bilder från Öland & Arboga, utan innebördes ordning.]





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback