+46 Summer cider

Min älskling Nilla kom hit med sin karl förut, vi packade ner lite cider & öl i kylväskan sen gick vi ut och satte oss i gräset. Man måste ju passa på när det är så underbart väder ute. Jag brukar inte vara mycket för cider, men jag älskar tamefan denna nya "Päron, fläder & rabarber" - Tror att det är dom smakerna på den. Men efter ett tag så blev fan solen för mycket, tokvarmt! Så vi gick in och beställde pizza istället. Dom var så snälla & bjöd. <3 Nu
ligger dom här på sängen brevid mig och jag sitter och nördar vid datorn. Pratar lite halvt med Rikard på msn,
tycker allt att det är dags att han kommer hem till mig snart. *flinar*

Om man skulle vara lite social kanske, nu när man har besök hemma..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback