Disgusted

Åh mitt bra humör är lika bortblåst som solen. Vädret är kasst så det blir ingen tripp till sommarstugan idag.
Tråkigt, istället lär man väll bli sittandes hemma bara. Är riktigt irriterad idag, för flera olika anledningar men framför allt en sak. Jag kan inte låtsas längre, så enkelt är det bara. Och glaset fylls ständigt på, snart har det
runnit över. Som Liz sa; Jag ska försöka fokusera på allt bra istället, inte detta.

Har nyss tvättat håret, ska föna och platta det sen ge mig ut på en promenad. Måste köpa cigg också, är tokröksugen. Sen ska jag plocka undan diverse saker här hemma, och sen är det dags att rensa i klädkammaren igen, det ser ut som ett bombnedslag där inne. Slängde bokstavligen in saker där innan stambytet.

Om man skulle ge sig på håret då, djaa.
Kommentarer
Postat av: zombinahoran

Att skapa berg av kläder är man ju bra på! hehe:D

2010-06-18 @ 13:57:53
URL: http://vertigogirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback