Do or die

Jag ger härmed upp; Jag har aldrig varit annat än trevlig och förstående mot dig. Jag har lyssnat när du har velat prata, legat sömnlös för att jag varit så orolig etc. Men allt jag får tillbaka är SKIT. Det är bra att du stöter bort en
av dom få personer som faktiskt bryr sig och vill dig väl. Kanske är det enklast så för dig? Sitt du där med dina
jävla öl och ditt knark, det får dig säkert att må bättre. Citerar honom; "Ska supa och knarka tills den dagen fittan hittar mig" Med det menade han döden, och jag som hela tiden trott att HAN skulle hitta döden själv? Nåväl, jag har försökt med allt, bett honom gå till psykolog, försökt få honom att prata med en vän, lägga in sig på behandling osv. (och inte nåt skitställe du bara kan vandra ut ifrån direkt) My point; Sålänge du själv inte VILL så kan jag inte göra ett skit. Och jag tänker inte sitta här under tiden och låta dig dra ner mig i skiten. Om du känner för att vara trevlig som en normal människa & känner att just jag kan hjälpa dig på något sätt så är du välkommen att höra av dig.

Tills dess, låt mig va.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback