Fantastiska morgon <3

Vaknade med ett strålande humör vid halv sex, väldigt tidigt men vad gör det *flinar glatt* Har haft ett leende på läpparna sen igår kväll, känner mig nästintill fånig. Det är ju jag som är bitterfittan, hon som nästan alltid är
grinig och anti allt. Men inte idag, för det här är en underbar dag. Ni som vet ni vet. Ni andra kan gott undra.

Verkar som att dom flesta ska festa ikväll, men jag funderar faktiskt på att bara vara hemma och ta det lugnt.
Ska ju som sagt till Parken Zoo imorgon, och jag vill inte riskera att vara dålig då. Dessutom är det snart
kryssnings dags, och jag bör spara de lilla pengar jag har kvar tills dess. But you never know.

Wiiihoo, nu har jag lite disk som väntar! Pussilago!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback