Freddy Krueger, my man

Var en sväng i Torshälla igår igen, följde med Roger när han skulle tatuera sig hos Tina & Hyllan. Vi fikade och
hade det trevligt, allt drog ut på tiden så jag och Roger kom inte därifrån förens runt midnatt. Följde med hem till honom och glodde på film. [Inglorius Bastards] Och nej, jag hade faktiskt inte sett den förens igår. Den var sjukt bra, helt klart en utav de bästa filmer jag sett. Vi hann inte med så mycket mer än det, vi bara båda trötta så
sängen lockade. Idag hann vi ligga och glassa i solen en sväng, han med sin cola och jag fick en öl *flin*
Är det sommar så är det!

Har städat som en tok hela kvällen, skrubbat badkaret, dammsugit, diskat osv. Tror aldrig jag blivit så svettig av
att städa? Fy fan, det är riktigt kvavt inne. Och endå har jag ett öppet fönster i varenda rum, samt balkongdörren.
Kom just ur en välbehövlig dusch, & nu har jag tänt doftljus i hela lägenheten. Riktigt mysigt. Ska strax slå mig
ner i soffan och kolla på resterande filmer av; Terror på elm street. Är på 4:an nu. Har ju sett det förut, men det är liksom en kultfilm så jag får aldrig nog. Skräckfilmer is the shit.

Imorgon ska jag följa med Tina, Hyllan, barnen och Palle till någon sommarstuga. Så jag hoppas det är fint väder, vill kunna sola, bada och grilla. Wünderbart. En och annan öl kanske slinker ner också...

Terror på elm street marathon nästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback