Grannfejden

Träffade mamsen igår, vi åkte till Synoptik på Tuna Park. Hon skulle köpa nya glasögon och hon ville ha
smakråd, sen var väll jag mindre nöjd över att det tog över 1 timme där inne men jag fick helt enkelt stå ut. Åwh, sen gjorde jag och mamma egna baugetter, kyckling & curryröra m. massa grönsaker. Hur gott som helst. Hade förväntat mig att nån jävel skulle lyckas övertala mig att festa igår, men helt ärligt så var jag inte de minsta
sugen. Vädret var verkligen pissdåligt & jag trivdes rätt bra här hemma med mina popcorn och lite skräckfilmer.

Lugn och ro tills nån gång inatt; Grannarna började bråka rejält här i trappen, nästan så jag hade tänkt ringa
polisen. Men som tur var lugnade dom sig efter ett tag. Nyfiken som man är så stog jag givetvis och lyssnade
haha. Vet precis vad det handlade om & det ger fortfarande inte svartingjäveln rätt att komma upp och skrika,
gapa samt örfila både tjejen och killen som bor mittemot mig. Sjuka jävlar!

Dom senaste dagarna har jag pratat och tänkt en hel del på "människor" från mitt förflutna. Har insett att jag inte
får ut ett jota av att ha vissa av dom i mitt liv. Så en rejäl rensning, på facebook, msn, i mobilen - Ja överallt, det vore nog på sin plats. Det finns så många som enbart hör av sig när det passar dom själva och som enbart får mig att må dåligt. Så det finns helt enkelt ingen anledning att ha er kvar. Fagov era lågliv.

Undra sa flundra, va ska man hitta på idag? Det lutar ju faktiskt åt att det blir lugnt idag med. Ska kolla igenom resterande avsnitt av Vampire Diaries & samt en bunt filmer. En helt okej lördag.


Kommentarer
Postat av: Amelie

Hoppas veeeeeeeeeeeerkligen inte jag blir utesluten.. Men det blir jag inte hihi

2010-06-12 @ 18:28:24
URL: http://mommymakinmonsters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback