Klamydia

"En person som behandlats för klamydia har uppgivit Dig som sexuell kontakt."

Jo man tackar, alltid kul att få hem ett sånt brev på morgonen. Har knappt varit med någon på sistonde
(obs knappt) men dom kan väll gå tillbaka ca 1 år? Hur som helst så blev jag fan irriterad. Började fundera på
vem som kunde vara den skyldige, men insåg rätt snabbt att det inte var någon idé att ens försöka komma på
det. Ringde istället upp Sesam och frågade om det gick för sig att man beställde hem ett test från klamydia.se
Men nä, det var inte giltigt eftersom det bara ger urinprov. Vet inte hur jag kom in på det men jag sa att jag hade varit där och testat mig i Februari; Hon kollade efter och då var det helt plötsligt lugnt. Då skulle alltså denna sexuella kontakt ha skett mycket tidigare. Hah, skönt att slippa gå dit. Jag har haft klamydia en gång för
flera år sen, och jag vill inte gärna få det igen. Kondom hädanefter om man träffar nån? Ja, jag tror fan det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback