Midsommar

Kan inte påstå att midsommar var speciellt lyckat, jag drack bara lite eftersom partyhumöret inte var på topp. Inte så konstigt med tanke på vilka jag är här med. Sure, det finns en hel del "ungdomar" här på campingen men jag är inte den som bara går fram och börjar snacka. Jag är en riktig blyger. Tyvärr. *flin* Så jag la mig ganska skapligt, men vaknade såklart astidigt endå. Det blir så sjukt varmt i husvagnen så det går liksom inte att sova hur länge som helst. Bara upp & hoppa, käka frukost och se glad ut.

Mamma och jag var nere på stranden idag med, och jag låg i enbart bikini. Det är första året sen jag var liten som jag inte badar i linne och badshorts. Fet är man, men jag vill faktiskt få lite färg på kroppen. Jag gick ner i vattnet för att ta ett dopp, och just då kommer tre karlar och ställer sig vid våran plats & kastar frisbee. Great! Där gick jag upp ur vattnet som en jävla blåval. Hahaha, fan va pinsamt. Efter det drog vi oss tillbaka till husvagnen. Nästa gång får man gå lite längre ifrån allt, så man slipper åskådare.


Lunchtime!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback