Projekt solbränna

Vi anlände till Öland ca 03.30 igår natt, vi gick ner en sväng på campingen & stranden; Kollade läget och det var väll inte så mycket folk. Men under dagen så har det kommit ett gäng husvagnar, inte direkt någon kul människa i min ålder tyvärr.. Men jag ska nog överleva endå *flin* Har hunnit sola och bada idag, men jag kan inte påstå att det var skönt i vattnet. hualigen, det var ca 15 grader; Men jag doppade mig iaf! Har redan fått färg lite här och där, & mer ska det bli. No more blekfis! Dock har jag frysit, varit snurrig i huvudet, haft ont i halsen osv hela dagen.. Dom andra tippar på solsting, men jag tror mer på en redig förkyllning. Just my luck.

Nu ska vi krypa ner i bingen, så man är ordentligt utvilad imorgon. Det kommer bli massa midsommar firande, likör 43, cider och ett par öl. Supa bort bacillerna? svar djaa. vi kör på det.

P.s; Ha överseende för stavfel osc, skriver på en minilaptop och det är fan inte det enklaste.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback