Kanulla, lårbenshalsar & blodiga tyrolerhattar

Tessy och jag begav oss ner på stan på tisdags förmiddagen, köpte strumpbyxor, lösögonfransar, lite cider och
så käkade vi pasta. Jag tog nån "Mexicana" - Och det var fanimej så stark att ögonen rann. Haha, men gott var
det! Vi mötte upp Joakim (Pappsen) & Magnus på stationen och väntade in bussen som skulle ta oss till
Stockholm. Givetvis var bussen full med massa halal-äckel som satt och hade buffé, allt från bullar till pizza
käkade dom. Skapligt irriterande men trot eller ej, vi överlevde! *flinar* Eftersom man kommer fram en bra
stund innan man ens får kliva på Cinderella så gick vi till "partybåten" och drack öl sålänge. Mumsfilibabba!

Efter lite misstänksamma (Dom var inte helt 100 på att J var min papi) blickar så fick vi komma på båten, och det första jag och Tessy gör är att låsa in våra hyttnycklar i hytten. Skillat! Nog för att jag har lyckats med det förut, men då har jag varit dyngrak. Well, vi stormade tax free'n så fort den öppnade, och sen var det bara ner i hytten o göra sig iordning. Förfesten blev såklart i grabbarnas hytt, toan hade vi till rökrum. Funkade fin fint. Drinken som dracks mest var Kalinka aka Kanulla - Vi tyckte det lät bättre så. Hade en förbannat trevlig kväll trots huvudvärk, idioter som tigger stryk och damer som bryter lårbenshalsen. Haha shit, efter det var de kört; Gick knappt en minut utan att Joakim slängde in "lårbenshalsar & blodiga tyrolerhattar" i sina meningar. Det blev en lugn och ganska städad kryssning, hade förväntat mig att det skulle vara mer bråk & sånt. Men jag är helt klart nöjd, det var skönt att komma ifrån Eskilstuna även om det bara var för en dag.

Detta mina damer och herrar, det får vi göra om.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback