Stekar¨n

Har hunnit med en hel del idag;


Vaknade av hettan i husvagnen så jag gick och tog en dusch direkt, men det fanns inget varmvatten så det blev en jävla snabb dusch. Uh, kallt men får väll tänka positivt - Jag vaknade iallafall till liv.

Solade ett bra tag, och jag är riktigt röd på endel ställen.. Sen gick vi ner till stranden och jag invigde min nya  stora simring. Haha jag är som ett stort barn *flin* Vattnet var mycket varmare idag så jag låg där och guppade ett bra tag.

Min kusins äldsta son, hela 11 år tyckte inte jag skulle röka så han jagade mig med sin vattenpistol... Blev skapligt blöt, så jag hämtade en flaska med vatten och hällde över honom. Tji fick han! Vi spelade även badminton och skitungen vann över mig. men han fuskade faktiskt lite..

Jag har helt ändrat inställning, jag vill inte åka hem nu på onsdag. (Ändrad dag igen) Jag vill vara kvar och sola & bada.. Visst kan man göra det hemma också men det är inte samma sak. Nåväl, man får kanske fler chanser.

Nu ska jag surfa lite på nätet innan det är dags att sova. Är helnöjd över dagen & jag hoppas att ni har det bra där hemma. Puss på er.

Kommentarer
Postat av: Amelie

Håller med dig, man kan göra allt hemma men vissst fasen är det skönt och komma ifrån allt och bara vara "ingenting".. Bara finnas =)

2010-06-28 @ 08:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback