That hot Belgian!

Har pratat med en het snubbe från Belgien [Karloz] ett bra tag nu, han är hur trevlig och charmig som helst.. Och honom ska jag garanterat träffa nån gång. Ingen tvekan om saken. Idag ringde han mig, och jag fick nästintill tunghäfta?! Hahaha, tror aldrig jag har haft så dåligt engelskaförråd *flinar* Det kändes otroligt pinsamt, samtidigt som det var kul att höra hans röst. Tur att samtalet inte varade sålänge, visste verkligen inte vad jag skulle säga! Men han pratade på friskt. Åwh, some day we will meet baby! Awesome.

Blir upphämtad imorgon, ska ner på stan och fixa allt med soc - Hoppas verkligen att jag får pengar denna gång. Annars har jag ca 2000 kronor för hela månaden, innan räkningarna. Det är långt under normen så dom kan fan inte vägra hjälpa mig. Isåfall får man väll söka nåt annat bidrag för pengar måste jag ha. Ska se om någon vill joina ner på stan, det är så förbaskat tråkigt att gå själv. Jag har några alternative i åtanke.

Tv:n nästa!




Det går seriöst inte att få bild på hur håret exakt ser ut, hualigen. Jag menar på den ena bilden ser det brunt ut och på dom andra rött/oranget? Hm.. Hur som helst så ska det färgas om så fort det finns pengar till det.. Men jag kan nog överleva ett tag till med detta. Har sett värre ut. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback