Jag är fan skadad

Ehm, la mig ca 22.30 igår - Tänkte att jag inte skulle sova bort hela dagen för en gångsskull. Det blev ingen
större framgång, vaknade efter 4 timmar. Och nu sitter jag här tokpigg. Eller är jag övertrött? Nått fel har jag iallafall för jag blåste nyss upp lite ballonger [Ska ha dom tills fredag] & satt upp dom på vägen. Normalt?
Dont think so. Å andra sidan så ska 50 ballonger blåsas upp - Lika bra att börja nu hahaha.

För övrigt så har Cat lämnat mig, hon är i Stockholmo hos sin pappa. Rätt skönt med lite egen tid men endå förbannat tråkigt att vara själv. Det är så tyst.. Hade en telefondejt med henne för ett tag sen, mypys. Dock avslutades samtalet med "För du har ju hört talas om allt" - Detta sas av Cat med en dryg ton, sen dog hennes telefon. Haha! Så hade jag inte vetat bättre hade jag trott att hon la på.

Henke har även underhållit mig ett bra tag inatt, vi la ganska nyligen på för att han var tvungen att sova. Det talades om att eventuellt åka på Winnerbäck i sommar, eller ja jag sa att jag var sugen på det. Helst av allt
skulle jag vilja se honom i Borgholm. Vill ju åka till Öland så då kan man slå två flugor i en smäll *flinar*

Nu sitter jag här, sjukt uttråkad. Borde sova med tanke på att jag har en hel del att göra imorgon;

  • På dagen ska jag städa & dona, mestadels i mitt rum.
  • Syrran kikar förbi efter jobbet, vi ska planera det sista inför fredag och fixa iordning lite.
  • På kvällen ska jag först på informationsmöte om stambytet som ska göras här, sen är det innebandy som gäller. [Ska fan ta med kameran, haha!]
  • Och sist men inte minst så ska jag plugga som en tok, har en hel del att göra.

Tror allt att jag kryper ner i sängen nu och slår på en film. Sen ska jag drömma om min heta Belgier <3
Good night.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback