Sikken prupp vecka

Kan inte påstå att denna vecka har varit speciellt bra, med tanke på det som "hänt". Tänker inte gå in på det här, mina närmaste vänner vet och det räcker gott och väl. Har iallafall konstaterat att jag aldrig mer ska peta på en
karl i den här staden - Är iofs förbannat less på dom i huvudtaget, Eskilstunabo eller ej.

I fredags så var jag bara hemma, pluggade, åt massa onyttigt och kollade på tv. Brukar alltid vara sällskapssjuk men då njöt jag faktiskt av att vara ensam hemma. Lite "egen tid med mig själv". *flinar*

Lördagen; Efter många påtryckningar så bestämde jag mig för att dra på Bengtssons 35års kalas. Det var väll
inte superskoj men det var kul att komma iväg och träffa lite människor iallafall. Så jag ångrar mig inte för fem öre! Det gick inte åt några onödiga pengar heller, det enda jag köpte var ett paket cigg på stan innan jag tog
nattbussen hem. Blev aldrig dräggfull, bara lite lagom lullig sådär. Skönt att slippa vara den som man skrattar
åt för en gångs skull. Det skötte Mimmi, hon visade sina "snygga trosor" för hela festen. Hahaha! Askul att se
henne så full. Väntar förväntansfullt på att hon ska ringa mig och berätta mer smaskiga detaljer om nattens bravader.

Uh, är rätt seg sen igår även fast jag inte drack speciellt mycket. Så funderar på att sova lite mer, vila upp mig
inför allt plugg som väntar. Ska försöka hinna med och städa också, men pluggandet kommer i första hand.

Bye for now.
Kommentarer
Postat av: Mimmi

Det var ingen som skrattade åt mig, och det var inte för hela festen, de var för 3 män, tycker inte de är så farligt att visa trosorna, dm var ju toksnygga så vad skulle ja gra lixom? :) Ville ju bara dela med mig, de va ju inte så att ja visade fittan eller så.. :)

2010-03-28 @ 14:31:24
URL: http://mindagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback