Bitterfittan is back to stay

Det här har tamefan varit den tråkigaste helgen på väldigt länge - Visst, jag om någon behövde väll en nykter
helg. Men att sitta ensam är ingen större hit. Har iallafall hunnit fixa & dona i lägenheten, har lite kvar men det hinner jag med idag. Vi har fått ett nytt badrumsskåp också & jag älskar't! <3 Det är perfekt, stort och snyggt.

Tycker det är väldigt komiskt att dom man förväntar sig höra nåt ifrån inte gör ett ljud ifrån sig, medans vissa andra från oväntat håll hör av sig och frågar hur man mår. Man märker ju vilka som faktiskt bryr sig. Och tummen upp för Mimmi, som ringer mig konstant trotts att hon får stå ut med mina aggressioner. Hon är faktiskt den enda just nu. Ni andra kan fan äta skit. M och jag har haft våra bråk, men vi hittar alltid tillbaka till varandra. v Sen att vi inte är överens om allt här i livet, det är en annan femma. Vi är ju alla olika individer så.

Ska cykla några km nu innan jag tar tag i städandet. Adios!

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Aaaew, söt du är! <3

2010-05-23 @ 12:40:35
URL: http://mindagar.blogspot.com
Postat av: niklas

så snygga brudar

2010-05-23 @ 16:39:39
Postat av: Anonym

Haha, ja visst var vi läckra? ;) Hoppas att du haft en bättre dag idag stumpan! Puss

2010-05-23 @ 19:40:33
URL: http://sooulweeper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback