Goooder Morgon

Klockan är sisådär nio på morgonen? - Och det har redan varit 5 snubbar och 1 tjej här, typ besikting och sånt.
Haha tur att man hade gått upp och klätt på sig. Lär väll komma fler under dagen antar jag... Dom är klara med själva stambytet, men det är några plankor som ska spikas dit på balkongen. Sen får jag förhoppningsvis vara
ifred. Och det ser jag sannerligen fram emot *flin*

Igår pratade jag med mitt hjärta, min pernilla; Har varit orolig för henne den senaste tiden, då jag inte ens har kunnat nå henne på mobilen. Men nu vet jag att hon lever och mår bra. Så vi ska ses antingen tisdag eller onsdag. Längtar som tusan, ska allt krama sönder henne <3

Undrar vad man ska göra idag? Skulle vilja hitta på nått, men dom flesta har ju skola eller jobb att sköta. Men
Tessy skulle komma hit och sällskapa någon dag snart, det ska bli trevligt. Och så fort jag har fått pengar ska jag försöka ta mig till Torshälla för att umgås med Tina och Hyllan - Grilla och kanske dricka nån öl i de här fina
vädret. Känns som att den här veckan kommer bli bra, skönt att veta att man har lite saker att göra. Istället för att bara sitta själv hemma och glo.

Hoppas på att nån jävel har tid att hjälpa mig att borra upp lite hyllor och sätta upp min takfläkt snart, jag har ju bara bott här i sisådär 7 månader. Haha! Får tjata lite mer på brorsan eller nåt.

Ska poppa bra musik medans jag städar min säng, ja min säng. Har ju en dubbelsäng så jag har en viss förmåga av att använda ena sidan som förvaring av väskor och kläder. Typiskt mig. Ha en bra dag!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback