Hangover from hell, kill me!

Jag är en dålig människa med noll självdisciplin; Det blev varken sallad, frukt eller nutrilett när jag handlade på Willys. "Det kändes för dyrt." Haha ser hellre att mamma köper mat åt mig, för det känns nämligen inte så kul att handla mat för sina sista pengar. Däremot så tog jag mig råd och köpte lite glass, energidryck & sånt. Jättebra Sandra, jättebra. Anyhow, mötte upp Tessy när jag kom hem, kul med lite roligt sällskap. Vi kände att vi var
lite partysugna så vi började ragga alkohol på k6; Man kan ju lugnt säga att man fick svar ifrån hela Sverige,
men det var ett specifikt svar vi fastnade för. Fredde B åkte alltså ifrån Kjula med en Baccardi Äpple och en
Smirnoff Vanilj. Han ville inte ha nåt som helst i utbyte, vi tog en cigg alla tre och snackade i ca 5 minuter innan
han åkte hem igen. Vem gör så? Va är det för dude? Aja, vi är iallafall tacksamma. Haha! Dock drog allt ut på
tiden så det blev inget festande på tisdagen. Vi camade med folk, kikade på tv och pratade skit. Trevlans.

Hela dagen igår spenderade jag med Pernilla och Mattias - Vi satt nere vi ån, glassade i solen och tog en cider. Tokmysigt. Sen drog vi tillbaka till Mattias och käkade pizza. Tack <3 Pernilla klippte min lugg igår, det blev lite för kort men vafan det växer ju ut igen. Gick vidare till Tessy på kvällen, världens sötaste Daniel var där också. Haha han är alltid så jävla rolig, går inte att vara sur i hans omgivning. Daniel åkte hem till sin pappa, medans jag och Tessy drog ner på Royal oak. Vi tog oss några glas innan vi följde med på "efterfest". Men jag tror jag somnade rätt fort? Mådde som en apa och fick ta några rundor till toan. Tacka fan för att dricka sprit rent. Åkte hem direkt när jag vaknade imorse, trodde jag skulle spylackera bussen.. Hua! Lyckades iallafall hålla mig tills jag kom hem. Mår fortfarande inte bra, men man har ju bara sig själv att skylla. Dessutom har jag mensvärk, och det kombinerat med baksmällan är ingen större hit. Ska ta mig en dusch nu och försöka vakna till liv.

På återseendé.
Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag hoppas ni inte gav honom eran adress :S

2010-05-27 @ 17:18:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback