Jag är en sån som bara vill ligga med dej

Sitter hos Mimmi nu, har varit här sen i lördags. Har precis käkat korv och makaroner, det var väll lagom gott.
Hoppas M kommer hem från skolan snart, för idag ska vi gå och köpa glass. Smaskens! Och eftersom det är überfint väder ute så kanske man borde ta en promenad? Får se hur det blir med den saken *flin*

Tog lite nya kort igår; Fy fan va gammal jag ser ut! Dags att sluta röka och festa så pass mycket som jag gör nu för tiden. Haha, ska dock lägga upp korten endå, så fort jag har varit hemma och hämtat min kamerasladd.

Känner att jag är tvungen att berätta om världens bästa och mest effektiva raggningsreplik; För ett tag sen så var jag ute med Tina och några fler, vi hamnade tillslut på No loosers och jag måste väll erkänna att jag var en aning förbannad den kvällen. So hey - Jag kände att jag behövde en karl. Så jag staplade fram till den hetaste på stället och kläckte ut mig nått i stil med "Ska vi knulla?" Bingo! Ni kan ju gissa resten. Haha första gången jag var så rak på sak. Men jag gillar't, och det funkade fin fint. Jag fick det jag ville, och sen var det inge mer med det.

Ikväll blir jag upphämtad av mamma, ska hem till henne i några dagar. Mitt ute i ingenstans, sola, grilla och bara ta det lugnt. Det ska bli mysigt. Och senare i veckan ska herr wäx vara husvakt så jag och Mimmi ska dra dit, grilla & supa skallen av oss. [Ja jag vet, jag skulle dra ner på drickandet.] Så man verkar ha en hel del att göra denna vecka, skönt det så man slipper tänka på allt som hänt.

Nu ska jag ta mig en cigg - Men har faktiskt dragit ner på det med, igår rökte jag bara 4 stycken på hela dagen. Det är fanimej inte illa.
Kommentarer
Postat av: amelie

Fast.. Den repliken kan man väl knappast kalla för raggningsreplik för jag menar, får man inte napp efter att fråga ifall man ska knulla så är nog killen helt eknelt upptagen o trogen ;)

2010-05-15 @ 16:11:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback