Jag gillar inte att vara ensam...

Det känns som att det är så mycket just nu, jag är besviken på mig själv; Jag kan aldrig avsluta nåt som jag påbörjat. Med det menar jag såklart studierna. Jag mår dåligt över hur jag ser ut, och jag skulle kunna döda för en by pass. Vet att jag skulle må så mycket bättre om jag gick ner i vikt, det skulle inte lösa allt men väldigt mycket. Känns som att jag har en miljon saker att tänka på även fast jag bara sitter hemma om dagarna och inte gör ett skit. Jag gillar inte att vara ensam, jag har varit ensam i 5 dagar nu. Dom första på över en månad. Jag börjar gråta från ingenstans, och jag vill bara krypa ner under täcket och gömma mig. Vet inte ens varför jag gråter?

Jag gillar inte mitt liv just nu, ta mig härifrån.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback