Stambyte

Har flyttat runt som en lodis ett tag nu pga det förbannade stambytet. Har varit lite här och där, tack till alla som stått ut med mig. Dom beräknar iallafall att vara klara med skiten vecka 20, så 2 veckor till att loda runt.

Har helt lagt ner allt som har med skolan att göra, är less på skolan, less på livet. Och det enda som gjorde mig glad, verkar vara som bortblåst. Jag har helt enkelt tappat orken för allt. Var i Sthlm sön-tis, kom med andra ord hem till stan idag - Är hos Mimsan nu. Men jag vill redan bort igen, funderar på att ta tåget till en kär vän. Samtidigt så vet jag att det inte hjälper att fly... Men just nu så känns det som de enda alternativet.

Lär nog dröja innan jag bloggar igen, finns fan inget att skriva om.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback