Vårrullarna knullade fint i käften.. Haha!

Sitter och väntar på att syster yster ska hämta upp mig - Vi ska ju som sagt ut till mamma och hälsa på. Har
hunnit sminka mig, fixa håret & så har jag precis ätit vårrullar och det riktigt knullade i munnen! Sen blir det förhoppningsvis tårta hos mamma också. Ja, det var visst jag som skulle hålla igen men ibland måste man få
äta onyttigheter. Vad vore livet utan det liksom?

Måste få påpeka att Mimmi is back in business & det gillas som fan. Men, hon snor åt sig allt liggbart som finns kvar här i stan. Och det är fan inte okej - Du måste ju dela med dig Mimmi *flinar* Skämt åsido, jag har fan gått och blivit öken. Är rätt less på karlars beteende så det kan ju ha nåt med det att göra. Man kanske skulle utöka valmöjligheterna, börja ragga på brudar också? Ska åtminstonde överväga saken.

Diska sig lite innan det bär av ut mot Bälgviken då. Pussilago!

Kommentarer
Postat av: niklas

åååååå vad snygg du är

2010-05-31 @ 18:11:25
Postat av: Mimmi

Hahaha, faan dig! Du får det att låta som att ja e värsta slampan ;) haha.. men va fan, e man singel & i sina bästa år så varför inte lixom. Ja e ledsen att ja tar alla dom liggbara karlarna, men har man fått mersmak så har man! ;) <3

2010-05-31 @ 18:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback