Back to black.. or not?

Har haft en toppenkväll med min fina syster, är så otroligt glad att jag har dig - Utan dig vore jag halv & trasig. Det bjöds på spagetti och köttfärssås, inte dumt alls & rätt skönt att slippa äta i sin ensamhet. Hon tyckte att mitt hår var riktigt tjusigt medans ungarna sa att det var fult. Haha, barn är så snälla! Nåväl, det är väll bra att dom är ärliga :D <3

Fick skjuts hem av Kim, så jag kom precis hem; Nu sitter jag här med en svart hårfärg men jag är inte helt säker på om jag ska färga över det blonda? Endel tycker att jag ska göra det & endel inte. Vad tycker du? Jag ska nog åtminstonde vänta tills jag är helt säker iallafall. Inga mer impulsgrejjer. *flin*

Har varit påväg att gråta flera gånger ikväll, när jag tänker på morgondagen. Det känns så otroligt tungt att gå på din begravning, kan precis som jag sagt en miljon gånger förut inte förstå att du är borta. v Vi gjorde allt ihop, både bra och dåliga saker. Ja, mest dåliga [Men kul hade vi] då men alla har vi varit unga och dumma. Du var och kommer alltid vara min Pernilla.

Nehe, sätta mobilen på laddning och komma på nåt vettigt att ha på sig tills imorgon.

Wish me luck.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback