Hoppas på massa snö.

Satt hemma ensam hela fredagskvällen, vilket antagligen var lika bra med tanke på hur man mådde efter begravningen. Jag trodde allt skulle kännas mycket lättare efter, men det gör det inte. Det är precis som innan, det går upp & ner - I vågor. Jag dejtade Mario hela kvällen, & hade ett långt samtal med Älsk. Mådde genast lite bättre bara av att höra hans röst. <3

På lördagen så åkte jag på att vara barnvakt hemma hos syrran, åt Ronja och Felicia. Mamma var också med ett tag, så vi gick till kyrkogården och tände ljus för hennes farmor och farfar. Hade velat tända ett för Pernilla också, men hon ligger ju i Stenkvista. Får åka ut någon dag snart. Framåt kvällen så blev det ölhävning in The House of Wäx; Vi var en bunt med personer där. Och det var rätt trevligt faktiskt. Jag och Mimmi gick ner på stan en sväng också men sen tog jag nattbussen hem & moffade smörgåstårta. Haha smaskens!

Mimmi har varit här sen i söndags? Ja. Och det ända vi har gjort är att spela super mario på nintendo 8-bitars. Eller ja, det är mest hon som spelar faktiskt. *flinar* Men vi har kommit rätt långt nu. Vi ska fan klara ut hela spelet :D

Igår kom Tessy och Marko förbi också, you gotta love them. Jag har aldrig en tråkig sekund när dom är i närheten. Och ett mer perfekt par får man leta efter, dom är som gjorde för varandra! Dom hade med sig julmys, dvs Julöl, julmust, pepparkakor, juleskum & några smaskiga bullar. Jaaaa, + en present till mig. Jag har numera världens snyggaste bricka med Zlatan på. Hahahaha! Sen hjälptes vi åt att sätta ihop min sängram, finally! Känns lite oroväckande att det saknas en skruv men dom trodde inte att det skulle märkas. Jag hoppas att den håller sig, så jag slipper bryta både ben & armar. Okej, det kanske var lite överdrivet.

När jag hade lite tråkigt igår så råkade jag färga håret också, baaaah. Spännande va? Det blev rätt ballt men snart blir hela svart igen. Typiskt mig.

Och tror ni jag blev glad idag eller?! Det första jag såg när jag vaknade var att det snöade utanför fönstret. Happyface! Jag hoppas på en väldans massa snö snart, så man kan åka pulka, göra snöänglar & snögubbar och ha snöbollskrig. I love it. Ska pula Kent på första bästa chans! Han får helt enkelt göra det lite enklare för mig, lägga sig ner på marken. Jag kan ju inte rå för att jag är kortare. Haha!

Nu ska jag joina Mimmi & Mario. På återseende!

Puss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback