Julklapps letande

Har haft en supermysig dag på stan med Anna & Mimmi. Spanade in en julklapp till Baby, jobbigt att det finns så mycket att välja emellan bara.. Är säker på att han blir glad vad han nu än får. v Och jag skulle inte köpa nåt alls denna månad men jag köpte ett snyggt lila bälte och ett par leggings. Ah, det sistnämnda behövde jag iallafall. Det enda hela jag hade hemma i byxväg var mjukisar. Haha! Ett par jeans som passade minns jag inte när jag ägde sist.

Imorgon ska jag iväg till Willys och handla med mamma på förmiddagen, får se om vi kanske tar bolaget också. Är bra sugen på att dricka imorgon men vi får se.. Jag har iallafall en dejt med Mimmi, vi ska äta nån god mat och sen får vi se vad som händer & fötter. Och på lördag ska vi på julbasaren på Eskilstuna Folkhögskola, det var så mysigt förra året så jag kände att jag ville gå dit igen. Skönt att slippa sitta och sälja saker denna gång. Är säker på att det kommer bli en helt fantastiskt helg.

Nu ska jag stoppa in mina pommes i ugnen och ringa syster yster.

Puss på er!
Kommentarer
Postat av: Fanny

Min söta fästman kom hem med den rosa paletten.

Tycker den är UNDERBAR så jävla fina färge :O

Men jag är grymt sugen på den gröna också :D

2010-11-25 @ 20:59:26
URL: http://fysh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback