Ny design

Ooooh, nu har Fanny fixat min nya design; Till min förvåning så blev det i leopard ändå, rosa leopard. Jag älskar't!
Hon tyckte att det inte gick att undvika att ha leopard, för det var "så jag". Söto! Tack så jättemycket gumsan <3
Ska allt bjuda henne på fika/mat när jag ska till Nyköping - Som tack för hjälpen. :]

Just nu sitter jag med hårfärg i huvudet igen, nu blir allt svart. Enklast så, slippa färga två olika färger varenda månad. Lär säkerligen ångra mig sen, men då får jag väll helt enkelt bleka skiten igen. *flin* Bild kommer senare!

Puss sålänge!
Kommentarer
Postat av: Fanny

Nä jag tycker mitt klotter ser förjävligt ut :S

skulle vilja va helt tatuerings fri ibland :P

2010-11-17 @ 17:00:43
URL: http://fysh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback